Una infancia sin agresiones

 

Sempre me sorprende que a maioría das denuncias prodúcense moito tempo despois de sufrir a agresión. E , con frecuencia , despois de que outras vítimas dean o paso.

Que fallou na nosa sociedade para que a vítima infantil cale ? Fundamentalmente, a falta de información e a falta de confianza.

Eses fallos débense resolver no  ámbito docente,  por parte de psicólogos e educadores. Ao neno, ademais  ensinarlle matemáticas, inglés ou xadrez, hai que darlle unha formación que lle permita distinguir a caricia inocente dun adulto do comezo dunha agresión.

E iso deben facelo persoas especializadas con este tipo de problemas; en principio , psicólogos, pero, dado o número de alumnos, tamén terán que ser  os  profesores  os que reciban unha formación adecuada para transmitila aos seus alumnos.

Ademais de información hai que xerar confianza. Os  nenos  teñen  que sentir que no seu centro hai persoas que poden aclarar as súas dúbidas, compartir as súas inquietudes, resolver ou que vai mal e defendelos de calquera perigo.

Hai indicios e test que son indicadores do problema e permiten descubrir agresións. O profesor ten que coñecelos, pero deben ser manexados por persoal cualificado  para evitar erros.

O problema é complexo e a solución pasa por cambiar moitas cousas do noso sistema educativo, pero ou fin xustifica  o esforzo: unha infancia sen agresións.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/opinion/2016/12/26/agresions-menores/0003_201612G26P13994.htm

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s